29 mars 2008=bästa dan i mitt liv!

Jag vill tillbaka till den 29 mars! Min officiella Simple Plan dag ;P Jag och min kompis var på deras signering(fatta att man träffat dom!!men David va sjuk) och sen på kvällen var vi på deras konsert:D det som var tur var att jag och min mamma hade åkt in till stockholm under veckan och vi gick på drottnings gatan och jag såg en Simple Plan poster på en vägg och jag tänkte att det stog om deras konsert och jag tänkte visa mamma och då stog det "Signering kl 11:00 29 mars" ja ba "Shit! Måste ja gå på!!" och tack vare det så gick vi på signeringen också^^ Dan innan fixade jag en tröja, på framsidan skrev jag Simple Plan och några låt titlar och album och på baksidan tog jag en annan bild och skrev Simple Plan på. Då vi hade kommit in på bengans(skivaffären där signeringen va) så ville ja inte att dom skulle se va ritat(FEGIS!) så ja vek ihop den och tyckte ja va smart....... när jag kom fram blev de såhär:
Jag=J, Jeff=Je, Chuck=C, Sebastien=S och Pierre=P, saker inom parantes va sakerna som hände:P

Je:Hi!
J:Hi!(jag räcker fram min tröja)
Je:You need to stretch it out for me(båda drog i tröjanXD fast de vart åt fel håll så vi fick vända på den:P visste att de skulle hända nåt som va lite pinsamtXDJeff signar tröjan)
Je:franska franska franska(tittar på mig) thank you!
J:Thanks!(går vidare)
C:Hey!(tittar på tröjan och signar den sen tittar han på mig) Have you made it yourself?
J:hehe yeah.
C:Cool!
J:Thank you!(blir gla och går vidare)
S:Nice!(signar tröjan) are you gonna ware this tonight?(tittar på mig)
J:yes ofcourse!
S:nice!(ja går vidare)
P:Sweeeet!(han va skitgulli! värsta smurfröst då han sa de:D)

Sen gick man:( men de va riktigt kul:D jag kände mig värsta gla för dom hade pratat men sen tänkte ja att dom säkert småprata lite me alla men Chuck hade typ bara frågat Emma hur hon mådde inge mer så jag kände mig lite speciell XD en bild som hon som jobbade där tog åt mig(man fick inte ta bilder...)
 image14

Sen så var konserten helt jävla underbar! Det var så roligt! sjöng me i alla låtar XD Dagen innan(fredan 28 mars) hade dom en chat på Playahead där man fick skriva frågor till Simple Plan men då jag skicka in mina frågor stog det att det var 500 andra frågor....dom bestämmde själva vilka dom skulle svara på liksom. Sen när chatten börja var det Seb som svarade frågor och ja hade tur för han svarade på två av mina frågor:D den ena frågan var om dom skulle spela Me Against The World och att det var min favvolåt och skulle bli skitgla om dom spela den och hans svar va "Maybe;)" jag blev typ skitgla över smileyn XD haha ja vet att ja e nördig men de va gullit och ganska coolt att de va sjävlaste Sebastien som skrev;P Det som gjorde mig ännu gladare va att dom spelade Me Against The World också:D:D ja hörde Pierre säga "Meeeee" och ja började skrika skithögt XD
Men det var en skitbra dag och absolut den bästa dan(hittills...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0