Datorn e cp!

Idag va de vanlig skolda........ lite halvtråkig men vi titta på Maulin Rouge och de va ju mysigt^^ Ja och Emma chillade och så snacka man engelska sista passet :P men ja fick lite hjälp me SO av Niclas så ja vet lite bättre hur ja ska skriva nu så de känns bra^^ och så ladda ja ner Scrubs säsong 6 igår :D så nu har ja den på min iPod toutch;D min dator e cp också, skitirriterande! tog bort min msn och så kan man inte göra nånting. E typ virs eller nåt och de kostar ju me sånt där program så ja kan inte fixa de.....får typ lämna in datorn.......orka!!!!  Ingen matte imorrn iaf:D yey^^ sen ska ja fixa mina tröjor på onsda, Emma kan stanna me mig och jobba SO medans ja fixar tröjor^^ aja, nu ska ja lägga upp min favvolåt, även om de inte e en officiel musikvideo så gillar ja den XD 

Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0