Idag

Ida va de skola...... sen ick ja och Emma på stan och då vi gick in på HM så pep jag och Emma och då va de en som kom fram och vi ba "vi gick bara in:S" så sa hon att de kan va mobiler och att dom vet de då vi går ut men när vi går ut så e de en som kommer och ba "ni får stanna" och då sa vi att vi hade snackat med en person och då fickvi gå sen pep de då vi gick in på Åhlens men då prövade vi och de va typ min väska. På Åhlens köpte ja blå mascara;P och blå kajalpenna och sen lyckades ja byta väska me Emma....eller ja slet till mig Emmas väska och kasta min på henne XD men hon tog den iallafall^^ men när vi gick ut pep de inte....konstigt.....
Sen gick vi till bibblan för att va duktiga elever och forska till projektet och vi fick hjälp me att få fram böcker, ja fick typ 5 böcker som ja tog me då vi satte oss på övervåningen och läste, eftersom man ska va tyst på ett bibliotek så började självklart ja och Emma skratta för bordet va vingligt och Emma höll på att vicka på de XD ja men sen låna ja 4 böcker och Emmas kort hade gått ut så ja fick låna hennes bok också, de gick inte förnya för de va för gammalt så hon måste fylla i en grej och få förälders underskrift XD mohaha:P nu sitter vi och chillar, ska spela gitarr kl 20 men vi går ner innan för att lyssna på dom som e innan oss. Första gången vi gick dit så spela dom "Take My Hand"-Simple Plan och min kommentar "inte direkt en Billie Joe eller Pierre" XD han sjöng inte så bra...hehe;P ja nu ska ja hitta en video för ida också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0