Idag

Skola............... ja eklar me min novell:D belv klar alldeles nyss:P måste komma på ett namn bara^^
Imorrn ska Emma komma hit och vi ska ha kul;P vi kanske ska spela Boulevard Of Broken Dreams på spexet, fast aukustiskt^^ bara två gitarrer och ja som sjunger. Sen villie Malin spela Curly Sue fast malin vill inte spela nåt hon vill bara sjunga och de låter fel om man har bara elgitarr och trummor och för att vara ärlig tror ja inte Malin kan sjunga den, den går väldigt lågt och högt......ja tror inte de kommer gå så bra

bye bye

Kommentarer
Postat av: Skrattdamp

Jag bryr mig inte riktigt om du tycker ja sjunger dåligt ibland för de hör ja att jag gör, men man måste kunna ta kritik

2008-05-19 @ 17:36:15
Postat av: skrattdamp

och att kränka dig var överdrivet, jag skrev bara att jag inte tror du kan sjunga den för den går så lågt och högt, jag kan inte heller sjunga den! det är svårt då det går så lågt och sen högt, det är skitsvårt! man måste anpassa sig till sin röst, vissa låtar ja försöker sjunga hemma låter skit!

2008-05-19 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0