Igår, idag

Igår va ja och Emma på gitarren^^ men våran lärare va inte där...så de va en annan snubbe som spela me oss förra gången som vi spela me. KrullisenXD  ja....ja lärde mig barré ackord! eller iallafall Am och F! :D ja trodde aldri ja skulle kunna göra de men de gick:D Emma har lite stela fingrar så de gick inte så bra för Emma och barré ackorden XD de va lite kul:P

Idag gjorde ja klart NO, jobbade på VG nivån, om ja inte får VG kommer ja fan mörda malin....XD ja men de kändes skööönt^^ och så har a svarat på den största frågan till mitt projekt och lite av den första^^ De känns skönt att ha kommit en bit. Eftersom ja har dubbel ea pass imorrn kanske man ja bli klar me litterärstudien :D hoppas kan man iaf:P Sen ska ja läsa Stephen King's engelska bok "Pet Cemetery", och de är ju såklart till engelskan:P man fick välja själv så då valde jag den för att ja fick den i julas^^ 9:ornas teater ska spelas v.22!!!! ska bli så kul att titta:D älskar att titta på 9:ornas teatrar i slutet av terminen^^ fast ja lyckades missa min brorsas klass teater........men men va gör man inte för en vecka i spanien UTAN pappa;D Ja och Emma kanske ska spela "When I'm Gone" akustiskt på spexet om Lasse fixar fram ackord i tid, annars blir det "Boulevard Of Broken Dreams" akustiskt^^ de får bli akustiskt för Malin vill inte spela bas, vill bara sjunga men nu spelar ja och Emma gitarr och jag sjunger så de blir bara ja och Emmsi:P         måste göra månadens uppgift i matte imorrnO__o och engelska prov men de e lätt så:P
Efter skolan gick ja och Emma ner till J.C för Emma skulle byta sin klänning till en storlek mindre och mamma va en timme från norrtälje så ja följde med^^ jag hitta en vit skjorta, eller en skjorta som e som en tunika;P ja köpte den och sen efter mamma hade jobbat klart åkte hon till HM och hon köpte svarta leggins, en svart slips, svart linne(skjortan va genomskinlig), blåa shorts och rosa shorts fast de va fin rosa, inte irriterande rosa som man inte kan visa sig på stan me XD dom va fina^^ ja pröva allt så nu sitter ja i svarta leggins, shorts, linne och slips och vit skjorttunika och mitt svart-vit rutiga armband passar bra till^^ ska typ ha mina svarta örhängen också^^ aa iallafall ska ha de imorrn :P och ja prata me Mariss och ja kan låna skolans ljusbord när som helst så ja ska stanna lite i skolan imorrn och fixa mina tröjor så ska ja fortsätta hemma sen, ska bli så sköööönt då ja blivit klar me dom:D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0