KLAR!!!!

JAG E KLAR ME SO!!!!!!!!!!!! asså fy fan va skööönt!!!!! jag e klar me SO, NO och svenska:D nu e de typ bara läsa och jobba matte resten av terminen:P asså guuud va skönt:D
Jag Emma och Malin chilla i bibblan på rasten och vi lekte kurragömma XD haha vet vi e lite barnsliga men de va skitkul då de va så litetXD ja ställde mig bakom Malin där hon räknade och Emma blev hittat först, ja e bäst på att gömma migXD
Sen hittade jag en live skiva med....daaa da da daaaaa.....GREEEN DAAAAY!!!!!!!! ja ba "VA?!!!!! HUR KUNDE INTE JAAAG VETA DE?!!!" så när Lasse(musiklärarn) kom ja ba höll fram den och bara titta på honom XD j ba "hur läääänge har den här funnits här?????" han ba "ja har haft den länge" asså ja visste inte att våran skola va så ÄGIG att det fanns en Green Day live skiva här XD sen fick ja låna hem den över helgen(A) fast ja hitta en live skiva på åhléns då de va 3 liveskivor i en föpackning och då bland annat den sivan ja fick låna me så ja ska typ lämna tillbaka den för ja köpte ju såklart den me 3 skivor XD jag fattar inte hur jag kan älska Green Day så mycke....dom äger min iPod asså :P absolut varje låt dom har älskar ja^^ vissa e typ skitgammla och inte e så bra men ja älskar de ändå^^          tänk att dom har hållit på i över 20 år.....värsta gamlingar XD heta gamlingar XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0