Projekt....

Usch, vi måste skriva ett projekt i SO inom temat och temat e.....jorden och universum typ, så ja ska skriva ett projekt om plattektonik...roligt va?? plattektonik är hur jordens plattor rör sig för er som inte vet:P Det hade vart roligare om vi hade andra världskriget som tema för det är iallafall intressant. Så på onsda ska jag och Emma gå ner till bibblan och plugga! Sen ska vi ha gitarr på kvällen :D riktigt kul me gitarr! vi en liten grupp och så har vi en lärare som lär oss, men de e inte en tråkgrupp där alla spelar gitarr utan jag och Emma spelar gitarr och så e de en kille som spelar bas och en kille som spelar trummor^^ men de e kul för våran lärare e roli XD första gången skulle vi bara snacka om va vi skulle spela och så och då gick ja på toa för han va ute och rökte men han kom in precis då ja gick på toa och han började snacka me Emma och så hör man "Skynda dig för faan!" XD ja ba "shit!" och så hör man "känn ingen stress asså!" XD ja de va lite kul:P Men annars ida va de ganska vanli da, ja hade spanska och där skriver vi frågor på datorn....och då man har dator kan man logga in på bdb och lite till;).... och då sitter jag och Kerstin och har kul^^ de e tråkit att niorna slutar i år för Kerstin, Felicia och Filippa e schyssta^^ Sen hade vi ea(jobba me projektet) och då ja satt och läste så kom "Addicted"(Simple Plan) på min iPod och då började jag tänka ut hur man spela på bas och trummor(kan redan gitarren) så efter 2 min så märker ja att ja suttit och läst värsta långa stycket om plattektonik utan att bry mig om vad de stått för jag tänkte på låten så ja fick läsa om de...... Sen hade vi musik och då höll Matilda S och Linnéa lektion och de va kul^^ jag trodde inte ja skulle ha nå rätt på deras frågor men ja kunde ganska många men vårat lag förlora ändå:( men de va ändå kul:D sen hade vi matte............urk orka matte.......vi hade genomgång om hur man förstorar och förminskar bråktal och så, nämnaren(kommer inte riktigt ihåg va de hette XD) ska tydligen vara likadan på varje sida för att man ska kunna räkna ut talet...mycket intressant:P sen fick vi stencil och ja hann göra klart den^^ så nu behöver ja inte tänka på de^^ Nice asså! ska hitta nån roli video på youtube som ja kan lägga upp:P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0