Julmarknad!

Idag var det julmarknad och när ja vakna imorse (åtta) så började jag och mamma direkt med att slå in priserna som va kvar och sen fixa annat. Efter frukost och småfix åkte vi i till stan och fixa bordet och sen vid elva började allt.

De gick faktiskt väldigt bra^^ Efter avdrag från utkomster på det vi fick lägga på förberedelser och bord så tjänade vi 1 458 kr vilket e jävligt nice och perfekt till resekassan:D

Under tiden vi stod så kom folk man kände, Krille svängde förbi också och vi snacka lite vilket var trevligt :)

Men overall så var de bra dag fast mina fötter brände efter all kyla och att jag stod hela tiden.

Sen kolla jag och Sebbe på "Vem kan slå Filip och Fredrik" och ja älskar Filip's miner och att dom filmar dom och spelar upp dom i slowmow xD och i frågesport hann inte FIlip me och han ba "Fitta!" och sen ba "oh" och slog handen för munnen xD
haha de va kul de programmet, konstigt att ja aldrig tittat på de förut....

Sen fick Sebbe mig att kolla på Paradise Hotel, tyvärr måste ja meddela att de va intressant.......

Nu kollar vi på Entourage, de e rätt så kul ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0