Jultomtens dilemma

Idag så börja vi dagen med musikprov och när den andra gruppen spelade så gick min grupp genom provet och ja hade alla rätt förutom sista men de e ju bra iaf :P
Sen var de bara jag, jacob och nicklas i ensamble gruppen så de gick inte bra att spela hallelujah. De gick jättedåligt för mig iaf...
Sen så var det lunch, maten var försenad dock, de va "julmat". De va korv, köttbullar, potatis och tillbehör.
Sen va de dags för "teatern" då vi hade en talkshow om jultomtens dilemma, jag var som sagt programledaren och de va kul fast irriterande då alla började starta diskussioner som man fick avbryta för att gå vidare. Men tomten var iaf bakfull (åhman), småbarnsföräldern anna (jacob) var störande och gjorde inget nytta vilket till slut ledde till att rulla omkring på golvet hehe :P De visade sig också att renen wilma hade blivit uppäten av tomten som skyllde på att hon va "sjuk" xD

Sen slutade svenskan tidigt och så fick ja veta att om man skickade in matteuppgiften fick man sluta tidigare så jag började me den sista uppgiften och blev klar till 14:04, ja jag kommer ihåg exakta minuten... men iaf så lämna ja in den och hann med tjugo över två bussen hem^^ Min buss var först för en gångs skull också plus att de va bussen med dom sköna sätena :)
Så från att börja halvdåligt så hade ja tur mot slutet av skoldagen

Har för övrigt fyra kapitel kvar på twilight som vi har prov på imorrn men de går nog bra eftersom ja läst den förut.

På torsdag slutar ja efter lunch för matten är ju som sagt avklarad och svenskan har vi inget mer att arbeta med så de blir inget då så ja e glad över de :D

Nu ska ja kolla på finalavsnittet av Dexter (säsong 4), ooooooooo, ska bli nice men man får ju för fan inte vara ifred då den där människan ska springa omkring i huset hela tiden! Sitt kvar i din jävla soffa och låt mig vara ifred *suck*


Kommentarer
Postat av: Lizelott

trevligt nu är man en uppäten ren oxå hehe

2009-12-16 @ 11:11:44
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0