Pepparkakhus

Idag vaknade jag och insåg att nu e de officiellt jullov! Vi åkte in till stan och de e ju bara för härligt me den fina snön ^^
i stan hämta vi mitt paket och ett paket till mamma, vi handlade och i tobaksaffären hälsade ja på en papegoja :P tror den gillade mig för den ignorerade alla som hälsade (titta inte ens på dom) men när ja kom vände han sig mot mig, tittade på mig och gjorde ljud som om han pratade ;P han va jättegullig!

När vi sen kom hem så började jag med pepparkakhuset och..... nu vet ja varför folk "råkar" döda sina närstående(sig själva runt jul......... de e verkligen hemskt att bygga pepparkakhus! Sen kom sebbe och hjälpte till att dekorera taket med glasyr och non-stop
när huset va klart så åt vi

nu sitter ja och skriver detta och lyssnar på "Summertime" av Mungo Jerry xD så otroligt skön låt

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Jag lovar att jag ska bli bättre så att vi kan flumma nästa år. hehe. Det blev "the grinch" som jag tittade på. Ett måste varje jul likom. hehe.

Kramiz



ps. Hälsar Sassa från dig.

2009-12-20 @ 11:46:27
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0