Skola, trötthet, norrtälje och ännu mer trötthet -.-

Tjo! har inte skrivit idag, eller igrå va? Glömmer bort... men iaf idag så har vi har tre lektioner (engelska, idrott och historia) och de som hände på varje va:

Engelska: Vi fick lära oss att skriva en argumenterande uppsatts eller Argumentative essay, de ända som va svårt me de va att komma på ett ämne! Först hade ja varför ja inte tror på att världen kommer gå under 2012 bara för att maya förutspådde de men kom inte på tillräckligt många argument så jag valde "Why I want it to be June 16th 2010!" och dom flesta vet att jag vill ha 16 juni 2010 för att jag ska åka till London då och ha de mysigt me mamma och sen få se GD(!!!!<3) den 19:onde^^

Idrotten: de gick rykten på skolan om basket och styrketräning men när vi kom fram till idrotten och bytt om så visade det sig att vi skulle ha...... Massage! Lite annat än ryktet, men ja va så jävla peppad på basket för ja tycker de e skitkul så efter lite tänkande föreslog ja att vi kunde ha basket och avsluta lektionen med massage för att slappna av musklerna och läraren tyckte de va en bra idé så vi spela basket OCH fotboll (fem min på varje) och de va mum1 mot mum2, de börja bra för mum1 men sen tog mum2 ledningen och vann men men.
Grattis till Liselott som fick hela mum1 och några ur mum2 att börja garva för att hon e så bollrädd, ja ska inte skriva va hon gjorde men de va för jävla kul asså xD haha börjar skratta lite nu..... och Linus me sitt målbrotts skrik "kom igen nurå!!" haha
Linus blev väldigt taggad och under den basket macth då både jag, Liselott och Linus spelade så kom bollen i närheten av Liselott och Linus bara springer mot bollen och ba "TA BOLLEN LANZELOT!!" men tar den själv xD

Sen på historian kollade vi på film och ja va för jävla trött så vissa delar av filmen halsov ja mot Liselotts axel, som btw är väldigt skönt att luta sig mot xP
Jag gäspade också minst 20 gånger vilket gjorde att ja fick massa tårar i ögonen och blev lite snorig och bara för de lät de som ja grät för en grej under filmen vilket Jacob och (speciellt) Linus tyckte va skitkul... :P

Ja de va typ de, jag och Liselott har också märkt under tors-fre att klassen har börjat kännas lite mindre flummig..... de e fan inte bra :(

Ja tog me mig datorn hem idag också för min egna vill inte starta :(

Åkte in till stan efter skolan btw och tiggde julklappar i affärer för ett lotteri och vi fick massa :D
De e julmarknad i Norrtälje på söndag och jag,mamma, sebbe ska stå och vi ska ha lotteri+annat och de ska bli rätt så mysigt tror ja ^^
Men de va iaf skitmärklig (härlig också) känsla att bara gå in i en affär snacka me en människa och sen gå ut ur affären me grejer som man inte behövt betala för ;D härligt härligt asså!

Klockan åtta ungefär råkade ja somna och vaknade halv ett -.- och nu är ja pigg........ woho *VÅGEEN* ska försöka bli trött och sova igen, och förlåt för de långa inlägget, så
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0