Stockholm!

Igår var det alltås Stockholm med Liselott, tyvärr orkar ja inte skriva alla detaljer men de bästa:

Sista lektionen va mentorsträff och Susanna snacka massa och 14:14 sa jag till om att jag och Lisselott skulle med tåget som gick 14:25 och hon ba "aa men ni måste stanna lite till" så vi tänkte en minut till MEN... hon drog ut de så jävla länge att vi fick springa till tåget och vi hann! De första ja gjorde då vi kom på tåget var att sms Oscar att vi hann med för hann hade sagt att vi inte skulle hinna... HAH!

På tåget flummade vi och ritade i tidningen, och folk stirrade på oss (som vanligt) och vi hade jättekul.

Sen bytte vi till tunnelbana och de va ganska mycket folk så jag och Liselott glömde att hålla i något så när tunnelbanan startade höll vi på att ramla omkull men jag tog tag i Liselott som tog tag i en gubbe framför oss xD Sen när vi flyttade oss höll Liselott i sig men jag hade ingen i näreten så jag höll i mig i Liselott igen (A)

I stan så köpte jag tre skivor, en kjol och en härlig skjorta ^^ Skivorna va Kerplunk!, Nimrod och Warning vilket betyder att de bara saknas två skivor i GD-samlingen nu :P

Vi åt på McDonalds och när vi gick på Hötorget hade vi våra drickor i handen och då va de en turk i ett av fruktstånden som försökte få våran uppmärksamhet genom att söga "Hola hola pepsi cola!" fast ja hörde dock bara pepsi cola men Liselott började ju småskratta och då fråga ja va han sa och dum som ja e så drack jag iinan jag fick svar så när hon sa att han sa just "Hola hola pepsi cola" börja ja garva så mycket så ja va tvungen att spota ut drickan xD

När jag sen skulle åka bussen hem så träffade jag Christine (min brors flickvän) så vi åkte med bussen till norrtälje tillsammans ^^


Ja, de va lite smått av vad som hände och nu ska ja kolla på sista avsnittet på Dexter säsong 4 :D
 

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Vi är ju inte farliga, Vi är små lyckopiller som kommer i en knasig förpakning. hehe.

*Pillerna heter "Skrattdamp - ett gott skratt förlänger livet". hehe

2009-12-08 @ 20:36:00
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0