19:00 på en söndag och jag börjar få lite ångest

Idag har jag inte gjort ett skit! sak jag glömde nämna igår dock:
Har skaffat ett pennskrin så jag har egen penna i skolan, det är rosa hjärtan på de! xD

Jag vill in till stockholm och kolla affärer på drottningsgatan! Fast efter jag fått studiebidraget den 28 november, de finns en affär som heter rockzone där dom säljer miniatyrgitarrer och jag vill ha en! x'D
Måste hitta nån som vill följa me, annars blir de mamma som får hänka :)

Ja, nu ska jag fortsätta med att göra nada och försöka ta vara på tiden som e kvar på denna söndag innan det blir dags för ännu en skolvecka....... avslutar med ett passande qoute:

"School is practice for the future, practice makes perfect but nobody's perfect so why even bother?"
mannen som sa detta är mycket mycket smart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0