En månad har gått.... nu är det nedräkning inför Wembley :D

Jag har lagt till en nedräknare till höger nu under bilden tror ja (kommer inte ihåg just nu) och jag räknar ner till den 17:de då jag och mamma åker till London och sen den 19 smäller de, sjukt stort asså. Det är Green Day's största konsert (hittills) och jag kommer vara där :'D

Iaf, idag, har det hänt några grejer. Tänkte skriva om dom viktigaste grejerna som hände:

Pingis: vi har ett pingisbord på våran skola och vi har haft det ett bra tag nu men jag och Liselott har aldrig spelat så vi snodde Jakobs boll och hans racket och spelade, Liselott med racket och jag med handen. Jag kan meddela att Liselott inte är bra på pingis *säger det långsamt och skakar på huvudet*, man ska inte drämma till bollen så hårt de går Liselott xD
Men jag behövde typ aldrig slå eftersom bollen bara flög förbi mig, haha :P
Sen spela Liselott och Jakob och ja de va typ samma sak där *suck* Lottan...mohaha för namnet:P
Sen spela jag och Jakob, jag hade racket och Jakob mobil och de gick lite halvbra sådär.
Men iaf de viktigaste var att meddela hur dålig Liselott va xD

Sen så har jag, Liselott, Nicklas, Ana, Jakob och Stavre hamnat i samma grupp på musiken och vi ska spela en låt som heter "Ballroom Blitz" av Sweet. Jag spelar keyboard xP
Innan vi bestämde kom Mackan med massa låtförslag, vi andra gav också lite förslag men iaf, så efter en av låtarna skriker Jakob helt randomly ut "DO YOU KNOW YOUR ENEMY??!!", jag stirra på honom i en halv sekund och börja sen asgarva xD
En anna rolig kommentar kom från mig då Nicklas sa att jag skulle förslå Green Day då Mackan ville att vi skulle ge förslag: "Nej faktiskt inte, jag vill inte förstöra dom!" hahah xD
Men låten e rätt så skön faktiskt^^

Sen det sista roliga var under lunch rasten då killarna (Jakob, Oscar, Linus och Markus) rundpingis och dom gjorde massa roliga grejer men jag sat iaf med Liselott och började min mening:
"Om jag skulle skaffa en brun fluf..." avbryts av att jag får en hård pingis boll i armen då Jakob smashade totalt fel. Min reaktion:
"AJ!" ger Jakob "mad-eye" för han garvar, tar bollen och håller den lite och Jakob ska komma fram och ta den och jag slänger bort den nerför hallen och sen:
"Som jag sa, om jag skull skaffa en brun fluffig hund så skulle jag döpa den till Buffy" haha xD
Snabbt utbrott xD

Iaf, det var nog det  roligaste idag, tror ja..... hmmm, ja vi säger så

Ska kolla south park nu xD e helt hoocked ;D btw, vet inte om ja la upp de en jag torr ja la upp en video då Cartman i south park gör sin egna version av Lady Gagas "Poker Face", den e så jävla grym och hundra gånger bättre än orginalet ;) funderar på att göra om den till en mp3-fil och ladda över till iPoden :D
ockej, nu ska jag sluta


Kommentarer
Postat av: Lizelott

suck Nu vet ju hela världen om att jag inte är bra på pingis. Vi får försöka utan klackar vet ja. :P hehe

2009-11-11 @ 07:55:34
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0