Good Riddance

Ja..... kan säga såhär: de har hänt några stora grejer i mitt liv just nu och det har varit jobbigt och ansträngande så det är därför jag typ isolerat mig själv men iaf har börjat vakna till lite nu iaf men ville bara nämna de

Btw, Mariette ska sjunga Time Of Your Life (Good Riddance) på Idol ikväll.......................vi får se hur de går men jag är skeptisk... De som jag tycker e konstigt e att dom har valt den låten då de e kärlekstema, sen när e Good Riddance en kärlekslåt?! Nej säger ja bara, de e ingen kyss och kram låt, fast folk får ju ha sina egna uppfattningar om låtar så ja... får väl kolla hur de blir, har aldrig riktigt gillar Mariette heller (hon kan sjunga men jag personligen gillar de bara inte) och jag tycker inte hennes röst passar till en låt som denna :/

ja de va allt, peace


Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Vi får hålla tummarna för att hon inte masakrerar den helt iaf.

Kramiz

2009-11-20 @ 18:23:11
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0