I got a golden ticket!! :D

Ja som ni kanske fattar fick jag en underbar biljett :'D
Och när ja prata me mamma kom vi överens om att vi ska åka tillsammans och turista i London en eller två dagar innan och så ska jag möta upp med ICS-människor och köa hela morgonen på lördag :)
Allt e ju inte hundra procent än med vilka man ska träffa men jag ska ta mej faaaan stå längst fram!! Speciellt då de e just wembley stadium *ooooh* slänger in en bild:

asså vilken underbar inledning på sommaren 2010 de kommer bli! London me mamma för andra gången och arena-konsert med Green Day och träffa nya människor :D
"I'm so fucking happy i could cry" från Nice Guys Finish Last :)

Idag har varit väldigt flumm i skolan, utvecklingssamtal fast under samtalet tänkte ja bara "ohohohawawa ja fick en bilje-e-e-ett, ohhh" så ja..... och sen hjälpa mamma med jobb och jag kanske tjäna 400 kr på de så de e nice^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0