Onsdag

Tror ja glömde bort att skriva om gårdagen igår... eller? kommer inte ihåg, men iaf de blev strömavbrott och vi fick sluta tidigare och ja fick matteläraren att göra kobra-five över att vi missa mattelektionen ;D hehe, iaf de va typ de viktigaste igår

Idag däremot så kan ja meddela att jag är klar med Hotell Rwanda uppgiften vi hade i historia! Så skönt att va klar :'D
Sen så har jag bestämt mig för att göra presentation om lilla gulliga norrtälje :P
Sen så har jag och Lissey kommit en bit på våran novell "The little puppet boy" ^^ den kommer bli grymt bra då vi spelar in den!
Sen så snackar jag och Liselott om att spela upp nån låt på julavslutningen, de står mellan typ All I Want For Christmas Is You, 21 Guns, Boulevard of Broken Dreams (aukustisk, efter Billie uppträdde solo med den i globen så älskar ja aukustiska versionen!) och Wake Me Up When September Ends med bara piano.... vi får se vilken de blir och om de blir nån över huvudtaget :)

Ja, nu ska ja kolla klart på de nya Dexter avsnittet så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0