Mina halstabletter e sluuuut!!!! D':

Vaknade idag och dog, ont i halsen som fan och när jag sträckte mig efter tabletterna som jag haft nära till hands på mitt sängbord upptäckte jag att dom var slut...... då blev de den där "why god? WHY?!" grejen ja säger ibland (A)
Sen när jag gick ut i lampans sken i hallen så kände jag mig finurlig i huvudet och lite smått yr/illamående så jag tog tempen och ja, ja har feber också................ de va dock lite kul då jag skulle ta tempen för jag stod liten stund och snörvlade och mamma fråga varför jag inte tog tempen nån gång och jag bara "jag måste ha fria luftvägar nu när jag inte kan andas me munnen längre" xP
Jag citerar Emma's inlägg på facebook:
"förkylning är den snuskigaste sjukdomen i universum."

Så tyvärr Liselott kan jag inte skydda dig mot galningar på rugbyn... :(

lägger in en bild som får mig på gott humör:)

Tré Cool e bara för bäst :D


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Why god WHY!!!

2009-10-16 @ 09:14:28
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

Du skulle ha varit i skolan och skyddat mig idag. Fick två smällar som nästan var lika med plastikoperatiner. hehe.

Krya på dig!!

Kramiz

2009-10-16 @ 12:47:10
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: hehe, det är helt oki. Oscar har inte så starka knytnävar. hehe

Kramiz

2009-10-16 @ 14:09:07
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0