Morgon 11 oktober

vaknade tio och var jätteglad för idag är det äntligen dags för Green day konserten!!! <3 :D
har tömt kameran och lagt till nya grejer på iPoden, har klätt på mig och fixat håret, ska sminka mig snart och fixa min matsäck eftersom de blir några timmar i kön^^
Tar me paraply också för det är lite blött ute hemma hos mig :P
Lägger upp en video med Green day bara för att jag är så lycklig och för att jag älskar deras musik och för att denna video e ganska kul:  citat ur slutet "There is no I in Band" xP


Hade en konstig dröm inatt: konserten hade flyttast till ett ställe med bara sittplatser och dom som hade ståbiljetter fick sitta längst bak...... MEN.... Billie Joe gick omkring och ja fick häsla på honom xD Det var en trevlig dröm ^^

Ja vet att jag är en nörd men I like it :D


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Du får ha det så fint!!

Kramiz

2009-10-11 @ 12:03:59
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0