Öhöhöhöh

Ja, asså det blir sena inlägg :P vet inte varför men kom på just nu att jag inte skrivit nåt, jag försöker ju skriva någonting varje dag ^^

Asså, jag har svårt att uttrycka mig i ord över mina minnen^^
var inne på Green Day forumet och blev återigen påmind om 11 oktober.... jag saknar det så mycket, jag är avundsjuk på dom som stod längst fram men jag fick ändå uppleva det :)
Det betydde mycket för mig och om jag hade pengar skulle jag åka till ett annat land för att se dom igen, vem vet när dom kommer hit igen?

Iaf så är jag iaf helt körd i GD och dagdrömmer om dom, hehe :P
Jag gillar forumet för där e de bara GD-fans :D



okej, om jag ska gå vidare min "besatthet" så har jag som vanligt inte gjort något speciellt idag, var inne i stan och hjälpte mamma plocka godis på Ö&B och sen.... ja va gjorde vi sen? ehhh...... juste vi hämta pappa, handla mat och åkte hem.
Kollade på "That's 70's Show" och de e alltid kul (förutom dom senaste då Eric och Kelso inte e med längre) ^^
Imorrn ska jag hönga upp mina gitarrer och sen fortsätta att göra ingenting
Jag gillar inte att lovet snart e slut, blir orolig för skolarbeten.... om Liselott läser, vilken dag skulle "Världens bästa uppfinning" va klar?

Ja, ska kolla på en film även fast klockan snart är tolv (Y)
En sak som jag gillar med kvällar nätter är då man försöka hitta på en dröm och intala sig själv till att drömma de, även fast de inte funkar för mig får jag ju "kvälls"drömma innan jag sover^^

Kanske borde lägga de här inlägget i flum inlägg för då jag läser det låter det som om jag är full, hehe xD
Ja men sov gott om någon ens läser bloggen :P

slänger in en sexi (jag tycker de) bild på min nuvarande kung Tré Cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0