Snart e lovet slut :'O..................................

Ja, som ovan är jag inte så glad över att lovet snart e slut....
Idag har jag varit i stan och sen va ja och mamma i rimbo för thaimat och mamma behövde gå på toa så vi stannade vid okq8 i rimbo och då hitta ja dessa "snygga" solbrillor ;D

jävligt snygga ja vet :P

jag badade idag vilket var väldigt nice och så har jag spenderat lite tid med forumet på greenday.se
annars så har jag inte gjort nå speciellt, ja har liksm inte mycket att göra på loven, fast jag har hittat en julklapp till mig själv på tradera som jag övertala mamma till att få fredrik att ge mig ;D lägger upp en bild då jag fått de

Nu ska jag försöka hitta nån film att titta på på tvshack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0