Söndag

Dagen har varit lugn, förutom min galna musikstund :D

Vaknade och åt frukost som vanligt sen åkte mamma och pappa och spela bowling och jag fixade lite grejer på mammas dator, sen spela jag lite piano och sen slog det mig "jag är ENSAM hemma" så jag går in i mitt rum och sätter på ashög musik och vissa låtar dansade jag konstigt till och andra sjöng jag med och rörde mig i takt med musiken då jag satt i sängen ocj vissa gjorde jag båda xD riktigt nice att dampa loss till musik ^^

Sen vet jag inte vad jag har gjort..... kommer inte riktigt ihåg.....

Iaf, då mamma och pappa kom hem med sebbe så fixade jag en bild lite smått och sen började jag sticka på en schal och mamma fortsatte på mina sockor^^

Kollat runt lite på nätet också och det är rätt så trist, nu ska jag försöka hitta nån film lr nåt på tvshack, nån som vet en bra film?? Fast jag vill kolla på nånting nu så kommer förmodligen leta upp nånting själv men lämna tips iaf för jag är en filmmänniska^^

Ha en fortsatt trevlig kväll :D


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Trevligt att dampa loss :P

2009-10-25 @ 20:23:06
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0