tisdag är grå

när klockan var lite över toln inatt så kom jag på att jag inte skrivit nåt inlägg för gårdagen så dom viktigaste grejerna jag gjorde igår:
Gick med i Green Day Sweden-gruppen på facebook och forumet på greenday.se, jag är trög ja vet.... jag har lyssnat på GD i fyra år nu och gick med igår..... smartis :P
Sen kollade jag på den otroligt galna och freaky filmen "Live Freaky! Die Freaky!" :
och asså den e verkligen sjuk xD ett roligt citat ur filmen: "You can do all the girly stuff like decorating the walls wtih bloooood and if time permits.... make som sandwiches!" hahaha xD Billie Joe e bara för bäst i den rollen xD

Ja men det var väl det roligaste som hände igår, skulle städa också för att det var planerat att Emma skulle komma hit idag men vi ska träffas på söndag i stället så då får jag städe på lördag istället ;P

Snart ska jag in till stan och träffa mamma som slutar jobba två så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0