Engelska och lunch:P

Under engelska lektionen skulle vi använda våra böcker och ja har ingen så de blev så här:
Jag- "I don't have a book..."
Läraren-" Okay, so you forgott it at home so you can...."
Jag avbryter-"No, I don't have it."
Läraren:"So you forgott it in your locker? Go and get it...."
Jag suckar-"No I haven't had it EVER!"
Läraren-"oh..."
hahaha XD de va kul:P

sen hade vi en engelska grej då vi skulle para ihop texter som vi fick lyssna på med en en bild på en stad och sista så snacka dom massa och ja fatt verkligen inte men sen sa dom att U2 kom därifrån så ja ba: "OOOO, öhhhh, ehhh....IRLAND!" och Ida ba "men ja sa ju DUBLIN!" fast ja hörde de faktiskt inte..... xD

Sen körde vi en lek då en ska viska något i en annans ora och så ska det fortsätta hela cirkeln och när Ida sa så började hon med "Red leather houses" och jag var sist och fick resultatet= "Flaggstångs polering i Holland...." xD

Sen fick vi veta att det var Pasta Bolognese(köttfärssås).... notera att det står köttfärsås inom parantes.... vår skola tror inte vi vet va de e ;P

Nu chillar man bara efter roligt killsnack me tjejerna på lunchen :P









Kommentarer
Postat av: Nicklas

Stackars engleskalärare :'(

2009-09-30 @ 14:35:48
Postat av: Skrattdamp

;O

2009-09-30 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0