Ny design

Idag har ja vaknat, varit ute me doggisarna och fixat min blogg! Fan va irriterande de e men ja tror ja e nöjd nu efter att par misslyckanden men ja citerar: "There is no succes without mistakes" och de håller ja me om (Y)
Anyways så ska ja sätta upp mina posters på väggarna i nya rummet, saknar mina små gubbar på väggarna, och sen ska ja kolla klart på eurotrip och ja.... sen vette fan.
Imörrn e de vanli skolda men på tisda ska vi på bio me skolan efter matten, de låter nice men de e de fan inte! Vi måste ha matte först och sen missar vi musiken!! de suger för fan!! *suck*
Ska skaffa pluskort på onsda så ja kan åka när som helst vilken da som helst, så efter de kan ja va mer tillgänlig till skaker som händer i åkersberga :P  och nästa onsda ska ja fixa håret, oooo, de ska bli nice :)

och så kan ja meddela att det är bara 14 VECKOR KVAR till mina gröna smurfar! :D ja e så jävla pepp asså!

Lägger ut en roli MadTV sketch också :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0