Väntar på att skolan ska börja



Klockan är nu 08:49 och skolan börjar 09:00
Sitter me Emelie och väntar på att människor ska komma och tacka vare denna trevliga skola har jag ju fått en dator som jag kan va inne på medans jag väntar :)     vi har bara två lektioner idag och pågrund av att de inte e nå idrott idag så kommer vi ha typ två timmars håltimme (inklusive lunch då) :( så himmla onödigt... men men jag kommer säkert komma på något eller så får jag lyssna på Linus och Oscar spela gitarr hela tiden XD
Nu kommer folk så

Kommentarer
Postat av: Lizelott

du har ju lilla mig ju!!

Kram

2009-09-18 @ 10:42:13
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Skrattdamp

Men då ja skrev inlägget va du inte där :P

kram

2009-09-21 @ 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0