Försenad uppdatering

Ja har inte uppdaterat bloggen på ett tag och de har faktiskt hänt lite grejer. Åkte hem till Liselott den första april (inget skämt) och stannade där till i söndags :D Kan ge snabb överblick dag för dag:
Torsdag: Film, film, promenad, film, film.
Fredag: Film, film, promenad+fotografering, talang
Lördag: Stockholm :D mer senare
Söndag: Film, film, hem.

Tror de va så... kommer inte ihåg hur många filmer vi kollade på på vardera dag men vi kolla iaf åtta filmer: Hair, Casanova, School of Rock, Footloose, Grease 2, Cry Baby, Sleepy Hollow, FAME.

I stockholm så köpte jag ett skelanimal:

Söt ^^

Sen gav jag alla mina 50-öringar till ett par killar som spelade gitarr och sjöng ^^ Första gången vi gick förbi dom gjorde jag och Liselott "peace"-tecknet och då log gitarristen och nickade. Sen när vi gått runt och kommit tillbaka till plattan bestämde jag mig för att ge dom alla mina 50-öringar då dom ändå ska tas bort snart så de blev en hög. De roliga va också att de lät ju som massa pengar då ja släppte ner öring-högen så dom ba "wow" och "TACK!" när jag rätade på mig, jag log och "ja... peace" gjorde tecknet och gick (Y)
Jag är fredlig människa hehe

Ja iaf, de va kul att göra dom fina killarna glada ^^

btw, ska nog göra om designen snart


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köpte du den super söta skelanimalen? Ska till stockholm snart^^

2010-12-25 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0