Wordpress?

Igår var en dålig start på dagen.... riktigt dålig. Vi hade utegympa men det var inte det som var dåligt, faktumet var att jag mådde väääldigt illa. Vid ett stopp så hade jag 5 kväljningar där alla var på gränsen till att faktiskt spy så ja var inte på topphumör direkt. Men jag behövde iaf inte bry mig om de kalla vädret för Martin lånade mig sin jacka (Y) trevlig typ de där
MEN! sen när vi kom tillbaka så chillade jag och Liselott i omklädningsrummet och jag tog en dusch vilket hjälpte mot illamåendet. Sen kom vi tillbaka och på engelskan skulle vi kolla på film men de funka inte så vi hade frågesport med El vs Mum och Mum vann hehe ;)
Sen på historian va de diskussion och efteråt berätta han vilka som klarat de och jag va en av dom! så ja behöver inte gå på historian på måndag och efter lektionen frågade jag calle om den uppgift ja ska få för att frösöka få MVG och den skulle jag få efter ekonomi genomgången som är på onsdag så jag behöver inte gå på samhällskunskapen heller!! Eller Calle sa att jag kunde svänga förbi och säga hej iaf, hehe.
Men måndag är nice dag som ser ut såhär:
08:45 - 10:05 webbdesign
Slut.

:D
 På webbdesginen ska vi göra egna hemsidor som faktiskt ska publiceras så jag ska göra en awsome sida! Hehe, jag ska uppdatera den med nya inlägg (lite blogg liknande) så Rikard tyckte jag skulle använda Wordpress.
Senn hittade jag gammla krönikor, ska ha en kategori på hemsidan med krönikor för det är kul att skriva, och det var de två krönikor jag skrev i nian som jag fick MVG på (den ena va nationellt prov) så dom ska jag lägga upp så jag har en grund i den kategorin.

Men iaf, de kommer bli kul att göra hemsidan och eftersom jag ska göra den så bra som möjligt kommer jag nog fortsätta använda den ^^

Men nu ska jag njuta av ledigheten som lördag innebär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0