Brunett så hett

Hej!
Just nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka för att kunna se resultat efter färgningen!
Jag har nu tagit steget att färga mitt hår brunt. Detta för att jag vill att mitt hår ska växa utan att behöva färga utväxt och sånt och för att kunna ta hand om mitt hår och förhoppningsvis rädda det från slit-träsket nu.
Men jag kommer definitivt sakna min rödaktiga hårfärg men som sagt, det är bäst för mitt hår detta!
jag ska också ändra min bloggdesign, visst denna är nice men jag vill ha något eget och jag tänkte ha vitt/grönt/ev.rosa. Alla bloggare har ju typ vitt/rosa så jag ville ha mer go-green :P
Men förhoppningsvis blir det nice!
Jag har även börjat använda google chrome och det är awsome! Gillar det helskarpt så ska anpassa mig till det på min skoldator också ^^
Men nu ska jag fortsätta förbereda lite design så om det ser hemskt ut ibland vet ni varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0