Deathly blåsor

Hej!

Igår vid halv tolv läste jag ut halvblodsprinsen och tog fram min fina Harry Potter and the deatlhy hallows, alltså engelska versionen^^
Har läst ett kapitel för jag var ganska trött men andå, ser fram emot att kasta mig in i den ikväll eller nån gång på dagen.

"Brännskade"-update:
Igår hade allt svidande lagt sig och jag kunde inte vara gladare men sen vid tre eller fyra på dagen börjar inte en utan TRE blåsor poppa upp på INSIDAN av min överläpp som tog värsta smällen av ångan :(
Sen idag när jag vaknade så har mitten av läppen svullnat upp eftersom en av blåsorna (eller egentligen dubbelblåsan) sitter vid kanten så det är en stor bula där om syns jättemycket om jag ler... plus att det gör lite extra ont att le vilket är hemskt enligt min åsikt då jag är en person som gillar att skämta and such.
Dock kommer det inte ha någon effekt då jag läser Harry Potter för jag har stålsatt mig för ett tårfyllt farväl här i början och JA! Jag gråter till Harry Potter böckerna: Fenixorden, halvblodsprinsen (grät lite igår ja) och definitivt sista boken för det är hemslt grymt vilka som dör :'(

Men nog pratat om min alltför känsliga relation till HP och vidare till dagen.
Vi ska in till norrtälje och kolla på apoteket om det finns något mot mina blåsor, så jag måste med och visa upp min fina läpp *host* men det funkar ju eftersom jag ska till åhlens som det inte blev något av igår eftersom mamma jobbade längre än väntat.

Men förhoppningsvis kommer jag hem med botemedel mot både läpp och mitt slitna hår!(Y)

Ser lite halvt fram emot att fixa klart hemsidan men igår krånglade bildlänkar and such så ja, inte kul men skit i det nu för nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0