Döne

Hej!
Har fixat designen nu! Den är oerhört simpel men jag gillar den, tycker den är skön. Lätt för ögat, ska dock fixa en bättre grön färg på länkar då dom är lite svårlästa....
Men iaf, som nyfärgad har jag svårt för att inte stanna till lite extra vid en spegel och piffa med håret och tummen upp säger jag! Gillar färgen, den är lite mörkare än min hårfärg men det brukar vara mörkare i början och sen ljusare så det kommer förmodligen bli ungefär min hårfärg ^^
Sen så vill jag bara nämna att det fina med google chrome är att den visar när man stavar fel :P Ibland har jag bråttom då jag skriver och hittar slarvfel i blogginlägg som jag ändrar (inte alla dock) men nu kanske jag slipper det:thumbup:
Jag vet inte vad jag ska göra nu, har precis kollat på lite youtube-videor vilket inkluderade shane dawson, nerimon och hey baberiba klipp ^^
Klicka på bilden för att se hans senaste video!
Men nu ska jag dra mig tillbaka så peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0