Fiskpinnar....

Hej!
Jag skrev inget igår men gjorde inget speciellt utöver skolan.
Men nyheter på skolfronten:
Istället för att sluta 12:15 på tisdagar slutar jag nu 15:20 tack vare ensemblen men på onsdagar slutar jag typ 11:45 :thumbup:
Men Susanna har babblat om att hon ska ändra schemat så jag kommer väl förmodligen bli berövad detta fina onsdagsschema som bara består av engelska :(
Men imorrn ska jag och Liselott fråga Susanna om hur hon tänkte då hon satte idrotten efter lunch, vi ska föreslå att det vore bättre att ha engelska direkt efter lunch och sen idrott för då kan vi sluta tidigare också eftersom vi bara behöver en liten utsatt tid för att byta om/ta oss dit vi ska för på nuvarande schemat är även ombyte efter inräknat.
Men det skulle vara så mycket men det kommer förmodligen inte bli så eftersom jag aldrig har tur då det kommer till schema-ändringar....
Men förövrigt så ska vi spela en lpt som heter airplanes på ensemblen, jag fick spela elgitarr. Väldigt lätt och samma tre ackord hela tiden men roligare än trumm-paden eller va de heter :P
Dock så känns de fortfarande lite diss på det planet.
Innan vi började ensemble så satt jag och Liselott i studion och spelade spel/kollade videor på macken och projektor och båda njöt av att titta på och lyssna på The Midnight Beats med bra bild och bra ljud :thumbup:
Men Liselott utövade även sina konstnärliga talanger och ritade av dessa fina pöjkar på tavlan och detta är de tre olika resultaten:
och så en fin in-the-making bild:
Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0