Försenade bilder

Hej!

Jag satt och skrev lite i mitt block som jag fick av Liselott då jag kom på att jag faktiskt kan ta mig tid till att ta kort på mina presenter jag fick i juli. Så här kommer dom:

Från Liselott:
Ed Hardy block samt en röd blyertspenna, två Zoulberlocker som Liselott gjort själv och ett kort som Liselott gjort själv samt baksidan på kortet :P


Från Fredrik:
Ett fint peacehalsband och boken "Onda pingviner" xD Tog även kort på en liten del ur boken.


Från Sebastian:
Två långa tröjor, ett hårband och en stor strandliknande väska ^^ blev förvånad över hur mycket :P

Tror det var för att gottgöra förra året då jag fick vänta över en månad för att få en present som jag tillslut själv fick välja ut, men det blev en fin fotlänk från Nära Kina så jag klagar inte :P

Från Kristian:
"Fragrance Diffuser", jag kallar det doftpinnar :P man doppar pinnarna i en vätska som luktar jättegott btw, och så sätter man dom i "vasen" så sprids det en god doft i rummet^^


Från mamma och pappa:
Blingbling halsband och örhängen i peace, samt en externhårddisk(tog bild på nätet då jag glömde fotta denna)


Ja, det var mina presenter för i år. Synd att inte Jens kunde komma :(
Men finfina grejer iaf, nästa år är det 18-årsdagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0