Hard rock

Hej!

Idag var första skoldagen och eftersom jag ville vara i tid och inte lite för sent valde jag att ta den tidigare bussen så var framme halv åtta hehe... men Liselott fanns där för mig så vi chillade tillsammans tills dess att någon annan poppade upp.
Folk kom och det var några kramar sen ett litet info tal och vi har nya lärare! o.O Wow
Sen va vi klara vid typ nio och alla tvåor och treor skulle bort från skolan senast halv tio för att inte göra ettorna nervösa xD

Våran lilla grupp stod kvar och en som börjar på våran skola gick i min gamla skola (freinet) :P

Men på onsdag ska vi tvåor och ettor bli bjudna på lunch på Hard Rock Caféi Stockholm!! :D
Tycker det är jäkligt nice så det ser jag fram emot!^^


Nu ska jag göra någonting så peace out!


Kommentarer
Postat av: Patricia

SV: Jaha okej! våra lärare verkar vara lite för pigga haha xD

2010-08-23 @ 21:48:11
URL: http://spmcr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0