Härlig dag!

Hej!

Dagen har varit AWSOME!
Seriöst, otroligt kul har jag haft det idag och träffat nya roliga människor ^^

Spelade som sagt laserdome och jag och min lärare jörgen (som är jäkligt skön) stod och pepprade varandra och jag är stolt då jag säger att jag träffade honom fem gånger mohaha

sen trodde jag att min ena lärare var en etta eftersom han är så liten (A)
 sen efteråt skämtade han om att alla som ville byta tröja med honom räcker upp handen, eftersom jag var för trög så ropade jag till honom att jag accepterade erbjudandet och han bara garvade och tog av sig tröjan (han hade en under dock), härliga lärare jag har som kan skämta om sånt

sen lunch på hard rock och jag och liselott valde ett bord för fyra då det fanns två fyra-bord och två långa där alla trängdes så vi valde definitivt rätt + att två schyssta och roliga killar som hette Kim och Otto.
Vi kollade i dom där, ehm, grejerna på bordet som det stod grejer i och jag och Otto har paxat dom fluffiga gitarrerna hehe ;D

Det härliga med Hard Rock var ju att dom spelade musik hela tiden och musikvideor på tv som fanns överallt (vårat bord var perfekt placerat med syn på alla) och vi fyra sjöng vackert med i Billie Jean, Buffalo Soldier och liiiiiite i Sweet child of mine, vi hade väldigt trevligt (Y)

Så denna dag har varit väldigt bra oavsett väder och de ettor som jag umgicks med idag är inte så läskiga som jag först trodde ;P jag fick även prata med våran nya gympalärare då jag och liselott stod under ingången med några lärare (vi gick dit för att få våra resultatlappar och stannade kvar) och hon verkar trevlig (Y)

Men nu ska jag... göra någonting! Har en kod så jag kan kolla på vilken film jag vill på voddler gratis så kanske ska göra det idag ^^

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0