In the making

Hej!

Sitter just nu i min mammas kontor och läser/gör armband/kollat nätet :)
Gick upp halv sju ungefär och var glad av att se att jag inte fått några tydliga spår i ansiktet från min lilla incident igår, förutom en liten rödaktig fläck vid skratt"rynkorna" ni vet... plus att mina läppar känns korniga och varma/svider.
Men men ska va glad att det inte blev värre!

Tänkte lägga in bild på armband In the making som rubriken lyder, dock är jag redan klar men ändå :P

Jupp såhär ser det ut på mammas soffbord :)
Ska lägga upp armbandet i ett eget inlägg efter detta så jag avlutar här men kanske lägger upp mer armbandsinlägg då jag kommer göra några stycken till :)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0