Mys^^

Hej!

Det var mysigt oväder inatt, en gång small det riktigt rejält och då var det på våran gräsmatta. Många blixtar lyste upp så det såg ut som det var dag i en bråkdelssekund.
Men ytterst mysigt och härligt vilket ledde till att vi drog ur alla kontaker och jag och Sebbe spelade kort med mitt ljus i mitten. Vi började halv tolv och slutade nån gång efter tolv och då gick vi till mitt rum för att hämta ett ljus till Sebbe och sen la jag mig i sängen och läste.

Nu idag har det börjat bli mörkt igen :) Så jag har tagit ett glas oboy och ska läsa till ljudet av smattrande regn :3
Ja, jag är en av de få människor som faktiskt GILLAR regn och oväder, oerhört mysigt och roligt att vara ute i regnet och bli blöt för att sen gå in och värma upp sig och mysa med en bok.

Ja, så jag avrundar här för att stänga ner datorn och sätta på min lampa (så mörkt är det även med persienerna uppdragna) och läsa Harry Potter :D
Jag älskar den sista boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0