Roliga/märkliga sammanträffanden

Hej!

Jag håller på att läsa Stephen Kings bok Drömgångare och igår hände några roliga sammanträffanden :P

Huset där de fyra vönnerna bor i kallas Hålet i väggen och då mamma var i tvättstugan efter att ha flyttat tvättmaskin såg jag ett hål i väggen :P hehe inte så märkvärdigt men det andra var lite märkligare.

Jag läste om att dom skulle attackera och skjuta utomjordingar och precis då dom ger order att skjuta hörs smäller/knallar här i området som jag först kom att tänka på att någon sköt men efter typ 10 min visar det sig vara fyrverkerier.... konstig tidpunkt för det plus att det inte var det där tjutande ljudet innan knallljudet då den smäller.

Men iaf, lite roliga sammanträffanden speciellt då det är just Stephen King ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0