"EHHhhh... ÖHhhh.... ihhhh ohhhh.... de va en döing"

Försov mig vilket ledde till att jag missa första bussen och fick ta andra så jag kom ca 45 min försent, när ja kom fram så va inte Liselott här (tandläkare) så ja skrev lite på kolonialismen.... men sen kom Liselott!
Hon hade våran ghost story på sin dator så vi lyssnade på de vi spelade in och de e skitkul att loopa vissa delar xD som då ja säger "SCORE!" skithögt xD hahaha fan va kul vi har (Y)

Nu skriver ja de här, Jakob fick precis lyssna på Score-delen och han hörde inte att de va jag först

Nu spelar Liselott upp "Train to awsome town"... och "I got no iPhone" texten på iPhen låten går såhär:
"I hate my life and I waqnna die, I aint got no iPhone
My heart is breaking thinking suicide, I aint got no iPhone"

otroligt stark låt me mycket känsla.... xD

okej, ska runda av nu så de inte blir mer att skriva hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0