15 januari

De första ja säger är att ja än så länge inte ätit någonting idag så woho, vädligt duktigt!
Ja har ont i magen och imorrse ville ja inte röra mig för då mådde ja illa, pappa har också magont och sånt så ja hoppas att de inte e maginfluensa.... fast ja har redan haft de och de va värre så wiho
Min dator som ja fick tillbaka i tisdags funkar ändå inte så ja älskar verkligen elgiganten just nu!
Jag är dock glad över att ja har vänner som ja kan kolla på :)
Min piercing ser bra ut och ingen infektion än så de e ja glad över och ja kollade en hemsida md ögonbrynssmycken och ja ser framemot då de har läkt och ja kan byta (Y)

Väldigt "glatt" inlägg men ja e verkligen på inte på bra humör -.-

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Tack!!

2010-01-17 @ 10:39:52
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hoppas du blir gladare =)

2010-01-17 @ 11:15:46
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0