"Än dickt!!!"

Igår lämnade vi in våra datorer för kontroll (bara quick update)
Iaf, idag så var min buss en kvart försenad och vid hållplatsen innan min börjar en bilkö, vilket leder till typ 3-4 minuter extra väntan. Sen när jag ska gå av kommer en kvinna med barnvagn och frågar "SKulle du kunna vara så snäll och hjälpa mig?" och de kan man ju inte säga nej till så jag hjälpte henne och tacka och ja sa ingen orsak, ja så man brukar göra och sen iväg mot skolan. Lät dock killarna i tvåan gå framför och trampa ner nykommna snön xD hade fått ta ett par andra skor som inte är fodrade (mina vinterskor var dyngblöta) men de kom själklart in snö i skon...
När ja sen kommer fram så visar de sig att vi kollar på film, de pågrund av ingen hade sin dator så de va chill (ska kolla klart på den imorrn) men efter kanske tjugo minuter så fick ja hämta min dator och de va bara mackan där, när han skulle ta lappen från undersidan (där lösenordet stod) så sa han ba "Va e de här?" och ja ba "de e mitt lösen" och så stirrar han typ 10 sekunder till! va ska de va bra för? memorera han mitt lösen eller? Nej... Mackan e snäll.... eller?!
Ja.... sen va de svenska och ja skrev en låt om Liselotts gitarr spel för vi håller på med medeltida ballader så de blev en lätt låt som "Brevet från kolonien".
Sen på programmeringen kollade vi på en video och killen som snacka va onödigt lycklig och läspade. Sen satte sig Jakob vid samma bord som mig och Liselott (dömt till att framana skratt) och så kommer en del i videon då han som snackar bara "ja glömde ett ceme-kolon, HE HE HE" och då började man garva och sen extra mycekt garv då ja hörde Jakobs skratt xD
Sen satt Jakob med sin trumpinne, vem vet vart han har haft den trumpinnen efter att ha sett han hålla på med den..... stackars trumpinne

Sen rast och matte, vid rasten så började jag spåra ur och bli arg/orolig/irriterad/glad/flummig vilket blev ett jävla humörsvängning och ja kände bara för att åka hem.
Men jag klarade dagen och nu e ja hemma, min lilla Oscar e hos mig och e gosig, och då menar jag min katt och inte Oscar i min klass xD
Finns ingen att snacka me på msn så allt e rätt så trist just nu så tror ja ska stänga ner datorn och kolla på vänner tills ja somnar..... btw, rubriken är från Emelies och Julias (två ur min gammla klass) dikt om mimer och våra lärare, nickeponk haha då skrattade man men ja läste dikten me ett leende på läpparna och smått vattniga ögon.... visste de inte då men ja saknar de nu

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Tackar!! Mackan e så nöjd eftersom han är med i våran girlpower grupp. Där vill ju alla vara med. Du ser ju bara hur mycket Jacob vill vara med på Matten. hehe

2010-02-01 @ 17:45:09
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: emma

haha nickeponken... hade nästan glömt de :)

2010-02-07 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0