Änder attackerar

Igår så åkte jag och mamma in för att jag skulle ta ut mitt löshår. Vid parkerar vid ån mittemot Åtellet och de va en grupp på minst 60 änder där så ja skulle ta fram kameran då jag gick ur bilen men änderna trodde de va mat så alla började skynda sig fram emot mig xD ja ba "hjälp, dom följer kommer emot mig, hahah, va ska ja göra? Men gud de e ju jättemånga!" ja gick iaf runt bilen för att lura bort dom men de va inte de smartaste för då samlades dom flesta bakom bilen så ja blev tvungen att gå igenom gruppen för att komma därifrån. De löjligaste va att ja sa "ursäkta...ursäkta" hela tiden...... ja tänkte att dom kanske flyttade sig om man gjorde ljud först och då blev de ursäkta... hehehe, man måste va artig mot änder också! xD
Såhär såg de ut då mamma gick genom änderna:

Sen när ja skulle gå blev de flera:


När vi kommit därifrån skyndade vi oss mot Kikide och ja tog ut löshåren, sen kolla mamma grejer på swedbank och nordea som tog tid och sen åt vi lunch på Bröder på G. Sen sa vi att eftersom änderna såg ut att va så hungriga kunde vi köpa bröd åt dom på Kryddan så vi gick dit men vi köpte solrosfrön istället. Sen gick vi tillbaka till ån och matade dom, ja filmade också och såhär såg de ut (ja menar änder, inte ankor -.-):



Ja, de va kul^^ Sen handlade vi på flygis och ja smygfilmade hela turen därinne och de va kul att kolla på sen :P

Nu sitter ja iaf med halva håret uppsatt och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan färga mitt hår ^^

ps. ja ska ta bort juldesignen snart...

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Vilken skön video, Satt och garvade hela tiden. :P

Dina kommentarer e så sköna!!

Kramiz



ps. Grym design!!

2010-01-06 @ 23:18:00
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: Härligt!! Kan ärligt talat inte vänta tills skolan börjar :P

2010-01-08 @ 10:59:48
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0