Hur vaval är vavil?

Första dagen i skolan, första lektionen va webbdesign och de va chill :) tack Rikard! Nu gör ja en fanclub sida åt dig i designen.... eller kanske inte...
Nu e de samhällskunskap och DÖD åt Calle och Anna! Varför mördar ni min hjärna?! Och speciellt första dagen D': Börjar typ gråta....
Fast jag och Liselott vägrar jobba me denna fi**-uppgift och sitter och flummar :D Liselott ska göra Twilight-prov denna termin eftersom hon va sjuk sista veckan på förra terminen och ja har redan gjort de och kan därför inte säga den svåraste frågan så ja ba:
"Hur vaval är vavil? Ringa in rätt alternativ: vlavli, vuvelma eller voomvoom?"
xD ehehe, vi skrattar åt sånt!

Ja har också en idé att varje vecka ska vi filma in minst ETT avsnitt av en ny vlog-serie "Skrattdampet!" och de går ut på en flumm-stund i våran skola varje vecka.... hehe ja måste komma på nåt nytt så! Vi kanske ska filma nåt på lunchen idag ;)

Btw, så SUGER vårat nya schema och snälla underbara Liselott *host* påminde mig om att denna termin kommer vi har nationella prov också..... så mina glada tankar om att 2010 kommer bli bra e bortglömda... tänk vad skolan kan tömma en på lycka *suck*
Bara 156 dagar kvar till ja åker till London!!! :D

Nu ska ja fortsätta "jobba"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0