Jag, Liselott och Mackan=GIRLPOWER!! *konstig blick från mackan* (A)

Idag så va de tisdag vilket betyder musik! wiho, och då spela jag och Liselott in ghost storys, ja spelar in röst och ljuden (otroligt vackert) och Liselott redigerar, de va kul iaf. Sen när vi sätter oss hos dom andra så är Jac/kob konstig som vanligt och vi har kul när vi skrattar åt honom och sen när Mackan kom så nämnde ja att ja vill se Alice i underlandet (me johnny depp) och Liselott instämde och då sa Mackan "Ja den vill ja se! VI kanske kan se den allihopa!" och min första tanke va att jag, Liselott och Mackan skulle gå på den och ja skämta och sa "Jag, Liselott och Mackan=GIRLPOWER!" och kolar på Liselott, när ja sen vänder blicken mot Jac/kob och Mackan ser ja att MAckan stirrar på mig med ett finurligt leende typ som "Vafaan sa du?!" och ja bara garvade och sa att de e en ära för honom att få vara i våran girlpower grupp och han tyckte bara de va kul så ja^^
Skämta om de en gång till och fick samma blick plus att ja denna gång sa att vi kan kalla honom Guldlock och dåignorera han mig och Liselott xD haha nej men vi hade kul och han mena såklart att våran klass/skola kunde gå och se Alice i Underlandet ^^
Sen hade vi svenska och ja ska göra om Johnny Cashs låt Folsom Prison Blues till medeltida ballad (liknande cornelis wresvik) så de ska bli.... intressant :P Es ist nicht so gut (ja gillar tyska)

Sen matte och då blev de BARA flumm xD lekte me tärningar och massa sånt och en "fin" bild som ja tog på Jac/kob:

Ja, detta är då våran instabila mupp :P
Sen filmade ja lite då killarna lekte me en tändsticka och tumstock:

Ja tror ja gjorde 6 uppgifter på den lektionen (Y) Men jävligt kul va de iaf

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Snygg start bilder på videon. Jag lixom ba: "va gör du, du skrämer mig" hehe



GIRLPOWER!!!!!

2010-01-27 @ 15:45:21
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0