Hide and Seek

Som rubriken lyder lyssnar jag på Imogen Heaps "Hide and Seak", det ur denna låt dom tagit watcha say delen till en nyare remixad låt som heter just wactha say.

Annars så fortsätter chillandet på lovet, har fått in pengar för armband (Y) har suktat efter en systemkamera, har gillat att fotografera några år men aldrig riktigt haft kamera för det och så, sen när jag fick använda Liselotts systemkamera väcktes lågan till liv igen :P

Sen en random fakta: igår när jag stängt av datorn för att somna relatvit tidigt (23) så behövde jag gå på toa och på toan så kom jag på en liten händelse som kunde passa in i sotryn jag har funderat på och frösökt komma på huvudkaraktär och ja... större delen av storyn så när jag kom tillbaka till rummet tog jag fram datorn och skrev ner detta och istället för elva gick jag och la mig vid midnatt (Y) men de e ju bäst att skriva ner idéerna man har innan man glömmer bort dem.

Jupp, nu ska man läsa lite random bloggar tillsammans med musik (bad things spelas just nu)

Så have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: OHH, den är grymt bra 8D Den och What's this är bäst 8D <3

2010-07-25 @ 18:25:05
URL: http://fuckmainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0