Planering

Yo!
Som jag skrivit tidigare så har jag en hemsida där man kan beställa armband som man själv designar så att säga.
Men eftersom jag tycker det är kul att göra armband på fritiden ska jag börja göra olika armband och sälja färdiga också så jag håller på att planera vad jag ska köpa in (så kul att kolla material btw) och ska även sätta mig ner för att anpassa min sida för denna förändring!
Jag har än så länge ett armband (de kommer mer, några som jag gjort har jag behållit själv) som är ett berlock armband i blått tema. Kommer lägga upp bild senare. Har dock inget pris än men det var oerhört pilligt att göra men det blir snyggt, själv har jag ett i grönt som jag älskar och behöll eftersom de va mitt första^^

Men som sagt, jag har planer ^^ 

tråkigt dock är att universal music bara tog emot praktikanter på högstadie/yrkes nivå :/ så d blev inget men har inte fått svar från sony music än. Första praktiken är vecka 49-50 så jag har tid kvar men eftersom jag vill ha en bra praktik ska jag försöka få tag i något så snart som möjligt (Y)

Trist att det är ungefär 3 veckor kvar till skolan börjar.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0