Potter-licous

Okej snabb info, jag har inte orkat ta bilder på inköp/presenter, det KANSKE blir.
Sen blev killen som beställde armband väldigt nöjd så kommer få pengar snart och ska sen skicka dom (Y)

Gjorde ett armband till mig själv också i mocka tillsammans med tre stora träpärle-pinn-grunkor:

Blev väldigt nöjd, ser mycket bättre ut på än det gör på bilden (Y)

Sen gjorde jag ett berlock armband till mig själv idag (A) mamma köpte ett litet "kit" med instruktioner och material för två berlockarmband i grönt och blått. Jag tog det gröna för det passar mig bättre och mamma det blåa för det passar henne, ja ni fattar.
Men det blev snyggt, får väl ta bild på den nån dag

Men förövrigt så skulle jag kolla på harry potter och halsblodsprinsen igår tillsammans med lite B&J (kostar "bara" 33kr på hemma kväll för medlemmar!!) men skoldatorn VLC-spelare SUGER! Fan, den vill inte spela upp en helt ny skiva -.- kan den ens spela upp nyare skivor?! FUCK!

Läste ur flammande bägaren istället eftersom jag redan tagit glass, lite mys var det men bsviken över vlc-fail.

Mina planer för kvällen är att antingen kolla en film vid namn The Haunting In Connecticut eller läsa HP.... hmm, svårt val även fast jag läst boken förut (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0