Rea-love

Okej sorry för dålig uppdatering, veckan har gått snabbt och jag har haft riktigt kul.
Fullde år och alla förutom en av mina bröder kom och så kom även Liselott :)
Fick väldigt fina presenter av alla, en av dom bästa var boken "Onda pingviner" som jag fick av min bror Fredrik :D han gav mig även ett enkelt silver peace-halsband, asså jag visste inte att han kände mig så bra..... en flumm present och en seriös jättefin present, det var faktiskt lite av en fin chock ^^

Sen extra tack till liselott för dina fina presenter! Du överträffade mig med flera mil....

Anyways, dagen efter gick jag och liselott till penningby slott och linneladan och vi träffade också på en ponny vid namn elliot och vi hälsade även på de andra hästarna i hagen, och ja, hästar är oerhört fina djur. Kanske man ska ta upp ridning? Inte nu kanske men nån gång

Sen dagen efter åkte vi till liselott och i torsdags hade liselott en fotografering med Laura och Alli och jag höll reflexskärmen *stolt*
Sen "badade" vi med kläder på, vi gick ganska långt ut i vattnet och när vi sen kom till liselott hände vi upp byxor och stumpor. Vi kollade film och spelade hästspel.

Fredag=slappdag

Idag har jag och mina päron varit i täby för att inhandla material till armband (fått en beställning) och jag säger då det, jag ÄLSKAR rea!!!
Jag har varit förtjust i hårprydnader som småhattar med fjädrar eller stora blommor och liknande, jag tycker dom är otroligt fina och jag fick tag i TVÅ av dessa hår"prydnader" för 181 kr! De kostade 349 och 289 i vanliga fall men jag fick som sagt BÅDA för 181kr!!! Blev überlycklig!
Hittade också en jättefin såndär prydnad med en liten svart hatt och fjädrar men denna var tyvärr inte på rean utan kostade 40 euro :'( Men jag är nöjd ändå!

Sen handlade vi lite smågrejer och jag handlade material och har nu gjort kundens två armband och jag blev riktigt nöjd! Jag gjorde även ett armband till mig själv i mocka som även har avlånga trä"pärlor".

Nu ska jag läsa Harry Potter och Flammande Bägaren (köpte btw halvblodsprinsen idag) och jag råder alla som gillar filmerna att läsa böckerna, de är underbara och 10gånger bättre än filmerna och jag gillar filmerna (förutom fenixorden) så läs denna underbara serie plus att ni får en headsup på den kommande tvådels-finalen, jag bland måååånga andra vet vem som vinner hehe

ska avsluta här, kommer lägga upp bilder på present/inköp och armband inom en snar framtid (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0