VW Camper!

Okej update nurå, var som sagt i stockholm i tisdags med Liselott och vi hade väldigt kul med bio och allt, Eclipse var faktiskt väldigt bra (och den fick mig oerhört taggad till Harry Potter i november!!!!). Vi var bland annat med om att filmen brann upp xD Värsta blakout = GOS-TIME! Fast jag och Liselott slog i huvudena då vi skulle mysa..... men de va mysigt iaf hehe :P
Sen var det så varmt att en veckas gammalt brännsår bildade en blåsa o.O jag blev chockad, sen i bilen påväg hem hade den spruckit och de såg nästan ut som den aldrig funnits och om det inte vore för att de va lite blött hade jag nästan trorr att den "sjunkit" in.

Sen senare på dagen (kom hem halv tre på morgonen typ) kollade vi bilder och kollade också in den nya Harry Potter-trailern! Grymt spännande för en Harry Potter nörd som jag ^^

Sen har jag också på skojs skull kollat runt lite på VW Campers (hippiebuss) och ja.... det gör ont i hjärtat att se priset.... 16 000 PUND, ja pund, jag hittade en bra sida men den var brittisk = ratt på "FEL" sida :(
Men när jag läste om denna bil blev jag förälskad och bilderna.... WOW, ja om den hade haft dusch hade jag kunnat leva i den.

Kolla själva:

The car! <3

Insida. Men vänta de kommer mer!

Säng ;P

Som sagt, perfekt buss för en eventuell GD-turne i europa (A) Nej skämta, men jag skulle definitivt vilja ha denna skönhet.
Om jag någonsin skulle få tag i en sån här (med en ratt på vänster sida) skulle jag bli otroligt lycklig och Liselott, du skulle få hjälpa till att göra den awsome if you know what I mean ;D

Ja nu ska jag dregla vidare så

Kommentarer
Postat av: Lizelott

I know what you mean!! That car is awesome :D

2010-07-02 @ 10:07:57
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0