Bläckisar

Dagen har inte varit så händelserik eftersom de inte finns mycke att göra som sjuk men jag har kollat lite Malcolm in the Middle, samt börjat kolla lite på South Park filmen men den laddar trögt -.-

Men hjälpte iaf till att laga maten idag som blev prima (Y) Vi hade bläckfisk som vi "marinerade" i vinäger, olja, rödlök, vitlök, salt och peppar som vi sen steckte. Till hade vi råstekt potatis och en tomat+pesto röra med halloumiost bitar i. Röran va liksom en sista minuten grej som vart riktigt god. Ibland lyckas man lite extra bra med maten^^

Under tiden vi laga mat låg smulan och sov på bordet, hon var helt död efter att ha varit ute under natten, sen när jag tog in henne till mig somnade hon nästan direkt i sängen, hon e så söt^^

Men nu alldelles nyss så bokade jag ett nytt billigare hotell. Eftersom jag inte ska ha ståplats behöver jag inte bo så nära wembley och jag kollade billigare hotell och hittade ett prima som blir 124 pund billigare än det andra och detta hotell ligger vääääldigt centralt (Y) Men nu e ja så jäkla pepp på London så de e inte sant!!

Sen har jag och Liselott bestämt att vi ska gå på bio den 29 juni, de e en sån där Twilight movie night då dom visar alla tre filmer och dricka+popcorn ingår i priset (Y) Även om första filmen inte är en sån favorit ska de bli kul, liksom jag och Liselott i stockholm och inte har roligt? Nej fysiskt omöjligt. Så de kommer bli awsome

Men iaf, helt okej start på lovet flrutom min jäkla förkylning -.-
Men har man fina saker att se fram emot så blir allting så mycket finare och bättre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0